Gamze

Gamze
@kablosuz0
Ben onu seviyorum, o beni seviyor ... İnsanın sevdiği adam tarafından sevilmesi, kendisini seven adamı sevmesi ne büyük şey! Ne güzel şey!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Fitnat Hanım ise Talat Bey'e darılmamıştı. Hiç insan kendi ruhuna darılır mı?
Kızıma efendi aramıyorum. Kızımı evlendirmek, ona bir hayat arkadaşı bulmak istiyorum. Öyle istediği zaman almak, istediği zaman kovmak isteyen adamlara esir edecek kızım yok benim!
- Ah biçare kadınlar , neler çekermiş! Biz erkekler onları kukla değerinde kullanıyoruz. Yolda serbest ve rahat yürümelerine mani oluyoruz. Bu ne rezalet! Ne küstahlık!
Gönül öyle bir müftüdür ki istemediği şey için kolay kolay fetva vermez.