Sevdim, ilginçti. Derslerde üstünkörü okuduğumuz o şaman inancını, ilk türkleri, o belgesellerde Allah Allah diyerek anlamaya çalıştığımız Göbeklitepe'yi hayal etmek, kişilerle bütünleşmek değişikti. Yalnızca çok hızlı, bıçak kesiği gibi bitti ki bu İskender Pala'da alışık olmadığımız bir şey.
Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyordu, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?