Çok dokunaklı bir kitap.. Kitabın sonlarına yaklaştıkça yazarın bu kadar duygu yüklü kitabı nasıl yazdığını merak ettim açıkçası.. Genel olarak yorumlayacak olursam çok sürükleyici bi kitaptı sıkılmadan okudum. Bazı kitaplar mutlu sonla bitmiyor maalesef :)