Bu uygulamanın amacı, insanları kitap okumaya teşvik etmek, okunulan kitaplardan alıntılar paylaşmak, kıtap incelemesi yapıp kitap önermek değil mi? Bu aralar saçma sapan gönderiler cıkıyor karşıma? Böyle gelişi güzel paylaşımlar için, chat yapmak için bir çok uygulama var zaten arkadaşlar. Bari burası temiz kalsın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim kalbim çiçeklerle doluydu. Herkese o çiçek yapraklarından dağıtırdım ama ne zaman annem gitti,babam öldü,o çiçekler soldu. O çiçekleri besleyen şey sevgiydi ve onların gidişiyle o sevgi de tükenmişti. Sen gelene kadar o çiçeklerin cesedini taşıdığım bir kalbim vardı. Kalbim çiçek mezarlığıydı. Her dökülen yaprağın ardında kalan kuru dallar etrafımdaki insanların canını değil, benim canımı yakıyordu. Sonra sen geldin ve o mezarlığı dirilttin. Çiçekleri yeniden açtırdın.