Sonuç olarak bu hayattaki acıları başka kötü olayların bir bedeli olarak nitelendirmek onları meşrulaştırmak demektir. O zaman onca masum insanın günahı ne? Kendinden önce yaşayanlar sapkınlık yaptı diye mi bunca zülmü Allah onlara reva gördü? Hiç sanmıyorum.