"Şimdi anlıyorum ki her ne kadar insanlara hayatta kalmalarının sebebi kendi çabalarıymış gibi gözükse de Hakikatte onları yaşatan sadece sevgidir. Kim yüreğinde Sevgi taşırsa, o sevgi Tanrı'dandır ve tanrı bu kişinin yüreğindedir, Çünkü varlığın sebebi sevgidir. "