İnsanların, birbirlerine uzak durup, birbirlerinin arkalarından konuştukları, ilişki kurmayı başaramadıkları çok sık dile getirilen bir gerçektir, çünkü sadece toplum içinde değil ailenin dar çerçevesi içinde de birbirlerine yabancı muamelesi yaparlar.