ancak insanların çoğu gölgeler arasındaki yaşamından hoşnuttur. bu gölgelerin birer sahibi olduğunu düşünmezler. gölgelerin asıl olduğunu sanarlar, yani gölgeyi gölge olarak algılamazlar. böylece kendi ruhlarının ölümsüzlüğünü de unuturlar.
her şey hareket etmektedir ve hiçbir şey kalıcı değildir. bu yüzden aynı dereye iki kere girmek mümkün değildir. çünkü dereye bir kez daha girdiğimde hem dere hem de ben değişmişizdir.