Bir çok insan sırf wattpad kitabı olduğu için önyargılı fakat bunu normal karşılıyorum bir çok insan wattpad'de yazılan kitapları ergence bulur bu kitap nadir ergence olmayan kitaplardan , erkeğin kıza çiçek alıp mutlu ettiği klişe aşk kitaplarından değil iki kırık insanın birbirini sarmasi,tamamlaması aşkta tensel temasa önemli olmadığını güzel bir şekilde anlatıyor-bu düşünceye tamamen katılıyorum-kısacası kitabı okuyanların wattpad den çıkan kitaplarında kaliteli olamayacağına dair önyargısını kıran bir kitap ..