📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sen..."
"Sen gerçekten çok kötü birisin."
"Öyle mi dersin?"
Bazen uyumak dinlenmek değil, kaçmak oluyor... Ve ben hiç kaçamıyorum. Ölmek için yaşıyoruz, anlasana.
Unutur muydum onu? Unutur muydum sahi? Bir gün gerçekten de unutur muydum? Onun kalbime açtığı yara geçse, iyileşse, izi kalmaz mıydı? 𝑯𝒊𝒄̧ 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒎𝜾𝒔̧ 𝒈𝒊𝒃𝒊... Öyle yapabilir miydik? Hiç olmamış gibi? Hiç olmamış gibi yaşayabilir miydik bir gün? Yapar mıydık sahi...