Kayhan K

Memleketimin havasını özlemişim bee😊 #adana
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Var mı Pentagram konserine giden?
Müzik
Pek çok düşünür, insan için uçuruma sürüklenme diye bir şey olmadığını söyler. Zaten insan hep uçurumun kıyısında yaşıyordur onlara göre. Yalnızca küçük bir azınlık, nasıl bir uçurumda olduğunun farkındadır.
Bilinmeyenin hazzı
Hiç bilmediğim sokaklarda Bir sonrakinin ne olduğunu düşünmeden Kim olduğunu bilmediğim insanlarla Nereye gittiğimizi bilmeden Vakit geçirmenin Bilinmeyenin gizeminde Yuvarlanmayı özledim Zira şu an her şey bilindik... -Kayhan K.
Şiir