kalemucu

kalemucu
@kalemucu
Okumak güzel şey.
Bir kitabı beğenenler nasıl beğenmiş, saçmalardan seçmeler demek normal Ama beğenmezseniz okumazsınız olur biter demek nezaketsizlik öyle mi? Üstelik cevap hakkı doğan birini engellemek, tebrikler.
Reklam
Sanırım ben bu dünyaya, nerede olursam olayım aslında burası gerçekten bana göre mi demek için gelmişim.
Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur. Cengiz Aytmatov
Benim bu hayatta en iyi yapabildiğim şeydir beklemek. En çok da zaman ırmağının kıyısında oturup geçmesini beklerim, üzüntülerimin, hayal kırıklıklarımın, kızgınlıklarımın, öfkelerimin. Ve her şey eninde sonunda geçer. Kış biter, bahar biter, yaz gelir. Gece biter, gün ağarır mutlaka. Bu da elbette geçecek. A. D. A
Mücella'nın saçını boyamayı bıraktığı yerdeyim sanki... A.D.A
Reklam