hiç böyle bir açlık yaşamadım ben...
sanki bedenim bir enkaz altında kalmış ve çok uzun zamandır kurtarılmayı bekliyor. ruhum ise ordan oraya çaresiz koşuşturuyor. bağırıp çağırıyorum ama seesim hiç duyulmuyor. yatıyorum kalkıyorum oturuyorum yiyorum içiyorum bir şeyler okuyorum ama ne yaparsam yapayım aklımdan bir an olsun çıkartamıyorum. hiç böylesine derin bir pişmanlık yaşamadığıma yemin edebilirim. kapkaranlık, zifiri bir gecedeyim sanki ve hiç bir yere kımıldayamıyorum. Fırtına var bide aklımdan geçen düşüncelerin fırtınası. ben ben olalı ne böyle bir zaman yaşadım ne de böyle şeyler hissettim. yalan söylemiyorum kaybedecek bir şeyim kalmadı bu konuda. inan seni çok seviyorum inan seni çok özlüyorum inan seni çok önemsiyorum. bir iyim mesajın bile bana cennetten gelen bir meyve kadar tatlı gelecekken şu anda kendimi düşürdüğüm şu hale bak. hiç bir zaman senden vazgeçmemiş seninle ilgili bir şeye olmasa da olur dememiş bu kalbim seni her zaman en güzel yerinde misafir edecek ve taşıyacak. sen gelmezsin belki ama senin geleceğinin ümidiyle doldururum. bugün güzel bi akşam değil. üzücü haberler alıyoruz her gece bu saatlerde. keyif kahvesi içerdik seninle birlikte bu saatlerde. şimdi içtiğim kahvenin tadı bile yok... tıpkı yapabileceğim bir şeyin olmayışı gibi... dilerim senin için her şey güzel gidiyordur... iyi geceler!