iyi akşamlar, iyi geceler mi denir yoksa bu saatte aslında bunun da bi önemi yok senin yokluğunda bana her yer karanlık gelir ve ben gecem ile gündüzümü ayıramaz hale gelirim. seninle bir kaç defa uzun zamanlar uzak kaldık sahi şu kısacık ömrümüz neden hep hasret içinde geçti, yoksa kişiliklerimizi olgunlaştıran bizi şu an olduğumuz kişi olmamızı sağlayan bu duygu muydu? içinden gülüyor musun bana böyle dediğim için? sadık vefalı olmadığımı düşündüğün gibi olgun olmadığımı da düşünüyor musun yoksa? düşünüyorsan da hakkın var. üzerimdeki her türlü negatif olumsuz düşüncenin sebebi benim, seni veya bir başkasını bunun için suçlamıyorum. ayrı düştüğümüz hiç bir zamanda hiç bir dönemde seni unutup senin olmadığın bir dünya hayali kurmadım Aksine nereye baksam gördüğüm hep sen oldun. hiç bir zaman kalbimi ve aklımı bir başkasına açmadım. açmak istediğim zamanlar oldu belki ama içinde sen varken herhangi biri daha oraya girmek ister miydi ki? ben hiç bir zaman seni yüreğimin en güzel yerinden çıkarmadım. ben varsam seninle sana duyduğum sevgiyle ve seninle yaşayacağımız geleceğin ümidiyle varım. bugün bir sağlıkçı arkadaşım dedenlerin yaşadığı ilçede durumun biraz kötü olduğunu söyledi. yani önceden de biliyordum ama tahmin ettiğimden daha kötü olduğunu öğrenince seni aramak istedim. sesini duymak halinden haberdar olmak istedim. keşke aradığım abone cevap veremediğini duymak yerine aradığım abonenin iyi olduğunu ve sesini işitseydim... bu gün de bitti bu gün de ayrı geçti, ne kadar ömrümüz var merak eder misin hiç? ben bazen ederim. ben aslında çok meraklı biriyimdir bunu sana hissettirebildim mi bilmiyorum ama umarım seninle meraklarımızın peşinden koşacak günler göreceğiz... iyi geceler