Sarayın Soytarısı

Sarayın Soytarısı
@kamchatka
BEĞENENLERİ ENGELLİYORUM ONUNLA AYNI ADI PAYLAŞANLAR HARİÇ
Kuğu
gelecekte şehirden uzak, doğayla içiçe bir arazi satın alıp üzerine bize ait bir çiftlik yapma hayalim var. annemle bu hayali paylaşıyoruz. içinde çiftlik hayvanlarını koyabileceğimiz bir bölüm ve kendimize yetecek kadar ekim yapabileceğimiz bir alan yapıp çağımızın meşhur organik hayatını yaşamak istiyoruz. şaka bir yana asıl istediğim organik yaşama değil aslında ayağımın toprağa değmesini bir şeyler üretmeyi ve ürettiğimizle geçinmeyi istiyorum. sen sevmezsin belki ama bir kaç küçük baş hayvan belki 15-20 tane kümes hayvanı bizim tüm süt ve süt ürünleri ile yumurta ihtiyacımızı karşılar. çocuklarımızın oynayıp büyüyebileceği aile büyükleri ile beraber vakit geçirebilecekleri onlardan doğa toprak ve hayvan sevgisini görüp öğrenebilecekleri adeta bir sosyal alan kurmuş oluyoruz böylelikle. tabi mesleğimiz gereği içinde bulunacağımız yoğun çalışma temposunda bu uğraşa ne kadar vakit ayırabiliriz bilmiyorum bu yüzden çiftliğimizin başına annemle babamı sana sormadan atıyorum. istersen sizinkilerin de değerlendirebileceği bir alan burası. hatta senin hayalindeki kafeyi bile buraya kurabiliriz. şehre olan uzaklığı ve iyi bir kaç reklam ile misafir ve müşterimizin eksik olmayacağını düşünüyorum. bu arada toprağa ektiğim tohumlardan üç tanesi filizlendi. üçü de aynı cins sanırım. umarım onlara uzun süre arkadaşlık edebilirim. biliyorsun arkadaşlıklığımı mahvetme konusunda epey başarılıyımdır... iyi geceler...
Etkinlik
Reklam
Vecibe
dini görüş ve düşüncelerim; din, üzerine çok fazla konuşmayı sevmesemde aslında kendi kendime çok düşünüp sorguladığım bir konu. isim olarak islam dinine mensup olduğumu söyleyebilirim. allahın varlığına ve birliğine ve hz. muhammed'in onun gönderdiği son peygamber olduğunu inanıyorum. hem allahın kitabında hem de peygamberinin söyledikleri içinde herhangi bir konu üzerine aklımda ve kalbimde şüphe yok. ancak dinin şartlarını gerekliliklerini ne kadar yerine getirdiğim tartışmalı. zaman zaman namaz oruç gibi ibadetlere başlasam da bir süre sonra gevşeklik gösterip uzaklaşıyorum sonra yeniden baştan başlıyorum. bu böyle döngü olarak tekrarlayıp duruyor. dinin bir düşünce olarak ise tüm insanların özgürce ama haddini bilerek, saygılı ama sınırları aşmayan, birbirine hoşgörülü ama iyi niyetin suistimal edilmediği bir dünya için gerekliliğine inanıyorum. insanların birbirine saygı duymasını önemsemesini değer verip sevmesini en az diğer ibadetler kadar değerli olduğuna inanıyorum. sanırım bu konuda biraz tasavvuf ekolüne yakın duruyorum. sen de bilirsin mevlana ve mesnevi hayranlığımı. işte insanlığın tümünü kucaklayan kimseyi aşağılamayan herkesi bir bütünün enkli taşları olarak gören bir anlayışa sahibim.
Din
Kıskaç
siyasi görüş ve düşüncelerim; siyaset hakkında pek bilgi sahibi değilim, çok fazla kitap da okumadım bu konuda. sana bahsettiğimi hatırladığım bi kitap var dış siyaset kırbacında Türkiye. hala o kitabı okumadım. evde nerede olduğunu bile bilmiyorum şu anda. her neyse düşüncelerimden bahsetmek istiyorum. öncelikle siyasi düşüncem bir particilikten öte vatana, millete ve insanımızın refahına bağlılıktır. belli isimleri kullanarak aslında o isimleri değersizleştirmek yerine o isimlerin hoşnut olacağı şekilde düşünmeyi daha doğru buluyorum. bu yüzden şu andaki iktidar içinde de muhalefet içinde de beğendiğim beğenmediğim keşke daha iyi yerlerde olsa diye düşündüğüm ya da görevini iyi yapmadığını düşündüğüm kişiler vardır. ülkedeki her alanda şartları ve koşulları daha iyiye götüren bu uğurda çalışan herkese saygı duyarım. her kim bu uğurda yetki ister idareye talip olursa düşüncem ve tercihim ondan yanadır. hiç bir zaman sadece belli bir dine ya da belli bir zümreye ait olduğu için bir partiyi ya da adayını desteklemem. elimden geldiği kadar seçeceğim kişi hakkında bilgi sahibi olmaya çalışırım. varsa önceki söylemlerini dinlerim, çalışmalarına başarılarına siyasi duruşuna bakarım. ailemle arkadaşlarımla çevremle çok zıt düştüğümüz zamanlar dahi olsa düşüncelerimi söylemekten çekinmem. kimseden çekineceğim kimseye karşı sus pus olacağım falan yoktur. nadiren kendimden çok büyüklere karşı susmuşluğumu hatırlarım ama saygıdan ama o anda o ortamda tartışmanın gereksizliğindendir.
Siyaset
Başlangıcı belli değil
aklımın büyük bir kısmının, kalbimin tamamının sahibi, seni tanıdığım günden beri gönderdiğim mesajlar içerisinde benim için önemini, benim için ifade ettiğin anlamı içeren cümlelere defalarca yer verdim. kendimi ifade edebilmiş hissettiklerimi yansıtabilmiş olmayı dilerdim. şimdi gönlünden bu kadar uzakta gözünden bu kadar düşmüş bir durumda bulunmak bana ne kadar acı ve ağır geliyor biliyor musun? eminim senin hissettiklerinin yanında çok hafiftir ama hiç de hafife alınacak kadar değildir. pişmanlığımın içinde boğuluyorum. seni kendi kendime kaybetmiş olmanın pişmanlığı bu... elimden keşke bir şeyler gelse ama malesef çaresizliğim yine diz boyu. bu gün seninle konuştuktan sonra çok üzüldüm. zaten çok zayıf olan umut ışığımın pek bir şeyleri aydınlatmaya yeteceğine inanmak sadece benim gibi sevdiğinden, sevdiği ondan nefret edercesine uzak kalmak istiyorken bile, vazgeçemeyen birine özgü bir şeydir. kendimi yüceltmiyorum sadece içimden seni çıkarmak istemiyorum. inan bana şu an olduğum kişi -ki bu senin zannettiğin değil benim söylediğim kişidir- senin eserindir. sevgiyi arayan sevmmeyi isteyen o çocuk seninle bir aşık olmuş gibi geliyor. sen de aşık mısın canım deme lütfen eğer şu an içinde olduğumu sandığım durum aşk değilse nedir? sen de tükenmez bir sevgiyle ve yüce bir aşkla istiyorum. uzun lafın kısası umudumu harlamak aklımı keskinleştirmek ve sevdamı parlatmak üzere senden uzak duracağım. bir gün yeniden karşına çıkacağım zaman karşında zannettiğin sorumluluktan kaçan kendini ifade edemeyen bir kapıcıdan dahi korkup kaçan birini göremeyeceksin. evet umarım sen de kendin gibi olabilirsin bu sayede ve benim engellemem olmadan hayatına ve okuluna devam edebilirsin. seninle umarım çok güzel bir yerde buluşabiliriz. yeniden görüşünceye dek kendine çok iyi bak....
Etkinlik