Peyami Safa, karakterleri okuyuculara o kadar güzel ve gerçekçi aktarıyor ki eserlerini bana göre beğenmemek elde değil. Bu eserinde de yapılan insan tahlilleri, karakterlerin içinde bulunduğu ruhsal bunalımları yine çok gerçekçi anlatmış. Dokuzuncu hariciye koğuşundan sonra en sevdiğim eseri diyebilirim..