Bu kitabı seneler önce okumuştum. Yıllar sonra karşıma çıkınca tekrar okumak istedim. FMA kitaplarını severek okurum zaten.Bu hikayeyi maalesef sevemedim. Vural çok sevdiğim bir karakter oldu hatta en sevdiklerimden biri diyebilirim. Ama Aysun karakteri olmadı benim için.Son 100 sayfaya kadar Aysun’un saçma sapan hareketleri Vural’ı defalarca kırması Gürkan tek aşkım modunda gezmesi beni sinir etti. Yeter artık dedim bir noktadan sonra. O son sayfalarda da doğal olarak aşkını hissedemedim. Ve Vural’ın yaptığı çok büyük fedakarlıktı. Helal olsun. Çok güzel sevdi. Kitaba dair söyleyebileceğim bir başka şey ise her zamanki gibi soluksuz okutmasıydı. Aşırı akıcıydı. Başka kitaplarda görüşmek üzere :)
İki Renk AşkFatih Murat Arsal · Ephesus Yayınları · 2014968 okunma