Bir gün şöyle dedim bir şaire:
"Gerçek değerini anlayabilmemiz için
ölmeni beklemek gerekecek."
Cevap verdi:
"Elbette, ölüm her zaman açıklayıcı olmuştur.
Ama sen, değerimi gerçekten bilmek istiyorsan, yüreğimdekinin dilimdekinden, dilediğiminden de elimdekinden daha fazla olduğunu bilmelisin."