10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2026 113. kitabı
Merhabalar Bugün sizlere İnferno serisinin ikinci kitabı olan Kanto II ile geldim. Seri aşırı güzel okurken sınırlarınız zorlanacak. Ve ve sayfaları çevirirken yok artık demeden duramayacaksınız. Meraktan tek solukta okuyacaksınız...... " Kışıma Bahar getirmekle kalmadın, ruhuma çiçekler açtırdın, Persephone. Ölüm kokuyorlar ama bana yaşam vaat ediyorlar. Ve hepsi senin eserin..." İlk kitapta da öğrendiğimiz gerçeklerle gerçekten sarsılmıştık ikivi kitap ise daha da sarsılmasına noktasında bir kitaptı bana göre ve bence üçüncü daha da çıtamızı arttıracak. Helen kardeşi Alin ile ilgili tüm sırları öğrenmeye başladığını sanarken ikinci kitap resmen tokat etkisi yarattı bizde. Çünkü bilmediğimiz ve öğrendiğimiz her şey o kadar farklı uç noktadaydı ki yani beynim yok artık demeye başlamıştı. Helen ile Demir'in arasındaki bağ git gide daha da güçlü kopamaz hale geliyor. Demir çok güzel seviyor be ama allah var Helen de gerçekten çok güzel seviyor. Demir bir yandan adım adım Alin'in izin sürerken dördüncü kartı almak için dedesinin yanına Yunanistan'a gideceğini öğrendiler. Ardından Helen ve demir de Yunanistan'a giderler. Tabii Yunanistan sokaklarında öyle bir tesadüf yaşarlar ki Helen'in annesi ve babası dondurma için geldiği sırada kızını ve erkek arkadaşını görür Helen'in ailesi gerçekten Demir'e hiç yaşamadığı duyguları yaşatmışlardı Demir her anına ayrı bir sevinip mutlu olmuştu. Çünkü bilmediği duygularla tanışıyordu o sayfaları okurken gerçekten hem çok duygulandım hem de çok mutlu olarak okudum. Bazı insanlar gerçekten mutlu olmayı hak ediyorlar ya Demir de Helen de bunlardan birileri gerçekten ben Demir'in psikoloğu ile konuşmalarını da çok sevdim küçüklük travmalarını artık Helen'le birlikte yenmeye başlamıştı. Helen ise koşulsuz şartsız Demir'e gerçekten
1000Kitap
İnferno: Kanto IIAsena Nişikli · Pukka Yayınevi · 2025281 okunma
İnferno kanto3
10/10
·496 syf.··
2026 25. kitabı
Selamlar nasılsınız Bugün size kalbimi bıraktığım o serinin final kitabı ile geldim. Üfff bu seri var ya. anlatılmaz, yaşanır. Gerçekten kelimeler yetersiz kalıyor. Okumuyorsunuz, direkt o evrende yaşıyorsunuz. Yazarımız öyle bir dünya kurmuş ki “sen bu işi biliyorsun" diye diye okudum. Hele ki son sayfadaki yazar notu. O kadar mutlu etti ki beni. Çünkü o karakterlere doyamadım, hala merak ediyorum. Sen yaz, biz hep okuyalım. Şimdi gelelim bu güzelliğin konusuna. İkinci kitabın sonunda Alin’in söyledikleriyle şok olup kalmıştık hatırlarsanız. Final kitabı ise bizi 5 yıl öncesine götürüyor. Alin ve Demir’in ilk karşılaşması. Demir’in kalbine düşen o “kızıl afet”.Persephone’sine ilk görüşte tutulması. Sahiplenmesi. O anlar. Ama sonra yaşananlar, tedavi süreci ve her şeyin silinmesi. Ve 5 yıl sonra yolların yeniden kesişmesi. Helen, dedesinin ve Alin’in yaptıklarını kaldıramıyor ve Demir’den zaman istiyor. Demir ona o istediği kadar zamanı ona tanıyor. Ama daha fazlası için değil. Ve soluğu Helen’in kapısında alır. Çünkü artık tek bir amaç var. Tüm kartları ve çipleri bulup bu işi bitirmek. Alin nam-ı diğer minyatür şeytan Gerçekten zekasına şapka çıkartılır. Demir ona kızgın olsa da vazgeçemiyor. Ve olaylar onları alıp Las Vegas’a götürüyor. Ah o sahneler. Helen’in “seninle evlenmek istiyorum” demesi. Ve Demir’in bunu emir kabul etmesi. O nikah sahnesi? Hades & Persephone konsepti? Tam da onlara uyması. Ben şok ağzım açık okudum. Ve o aşk o çekim Alev alev . Demir sen ateşin vücut bulmuş halisin. Ensar sende bişeyler var diye diye okudum. Bakalım senden ne çıkacak. Hem Alin'le biz olmayız de hem kızı omzuna atmak ne oluyor?.
1000Kitap
İnferno: Kanto IIIAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2025166 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnferno
8/10
·408 syf.··
2026 21. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2026 10:16
Konusu baya farklı ve güzel bir kitap. Fakat birbirlerine olan çekimleri olsun, yaklaşımları olsun biraz ani ve hızlı oldu. Bir kaç bölüm sonunda zaman akışı olsaydı daha güzel ve mantıklı bir ilerleyiş sunabilirdi. Konusu, kız kardeşini bir eğlence mekanında arayan Helen Saral eğlence mekanının normal bir mekan olmadığını fark eder. Mekanın sahibi Demir Karadağ ile konuşarak kız kardeşini alıp ordan hemen çıkmak istese de bu artık çok zordur çünkü kız kardeşi düşündüğünden daha suçluydu. İlk bölümler gerçekten çok güzeldi hatta başrol erkeğin kadına olan kibar davranışları beni şaşırtmıştı. Ben kadına mafyacılık oynayarak yanlış şeyler yapar diye düşünsemde bu olmadı ve benim için daha sürükleyici oldu. Dediğim gibi sadece bir kaç zaman akışı olsaydı en sevdiğim kitaplar arasına girecekti…
İnferno: Kanto IAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2024640 okunma
10/10
·496 syf.··
2026 70. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2026 18:30
Bazı kitaplardaki erkek karakterler keşke ete kemiğe bürünse de etrafımızda dolaşsa diye düşünen bir tek ben değilimdir. Değil mi? Bu manyak düşünceyi tek başıma çıkarmış olamam. Malum gerçekte aşkı bulamamış Benim gibi dostlarım aşkı kitaplarda dibine kadar yaşıyoruz. Lakin @pskasenanisikli evrenleri ve erkekleri diye bir gerçek var. Demir.. Adamım teşekkür ederim. Seni #güzelsevenadamlar listeme aldım. Böyle efsane güzel sevemezsin. Seriye veda etmek biraz üzücü oldu. Yalan yok! Lakin yazarın bizi boş bırakmayacağını düşünüyorum. Şahane bir seri olduğu için spoiler vermemek adına daha çok hissettiklerimi anlatacağım. Bir önceki kitapta sadece Alin'in hatırladığı bir gerçekle bu kitapta beş yıl öncesine dönüyoruz. Bu beş yılı okumak aklımızda ki bir çok soruya cevap buldurdu. Benim en çok merak ettiğim kartlar mevzusu acayip zekice bir yere bağlandı. Lakin amacı acayip acımasızdı. Bu arada ben sırlar, olaylar kafayı yeme raddesine gelmişken Demir ve Helen aşkını çok güzel yaşıyorlardı. Hani şu mahalle yanarken saçını tarama mantığı! Bir yerde bunu fark ettim ve hoşuma gitti. Demek ki bende normal değilim. İkilinin arasında ki dinamik o kadar güzeldi ki saatlerce bunu konuşabilirim. Ayrıca güzel sevmeler ve ne olursa olsun yan yana mücadele etmeleri tam bir okuma keyfiydi. Yazar ayrıca kafamızla efsane oynuyor. Kadın zekasını öyle bir cihaz muhabbetiyle gözümüze soktu ki ben nasıl tepki vereceğimi şaşırdım. Son kitapta oluşan sorularımızın dibine kadar çözüldüğü bir son okuduk. Ayrıca yazarımız yeni kitabın sinyalini de vermiş. Ay çok sevindirik oldum! Baştan sona efsane bir dediydi. Canı gönülden tavsiyemdir!
1000Kitap
İnferno: Kanto IIIAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2025166 okunma
8/10
·408 syf.··
2026 5. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2026 00:00
Dark romance türündeki en beğendiğim kitaplar arasına girmeyi başardı.. Kitabın kendine has atmosferi, Alin'in yaptığı zekice oyun, Demir'in esprili kişiliği ve Demir ile Helen arasındaki çekim kitabı okutturdu bana. Tek temennim devam kitaplarının da başarılı olması
İnferno: Kanto IAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2024640 okunma
Bu dünyadan bir Hades ve Persephone'si geçti...
9/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2026 12. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2026 00:45
Resmen bitdi...Çok duygusal ve galip hissediyorum... İnferno artık wattpadda da okuyup bitirdiğim, basılı halde de bu gün itibarile bitirdiğim bir seri. Wattpaddan sonra basılı halde de okuduğum bir çok kitap var, bazılarını zamanında wattpadda sevip, basılı halde tekrar okuduğumda sıkılmışlığım da var, aksine yine ilk zamanki heyecanla severek okumuşluğum da. İnferno tamamile ikincine ait. 3 kitap boyunca hep bir sonraki sayfanı, olayı, kim ne yapacak diye merak ederek okudum, halbuki aslında gidişatı biliyordum, sadece basılı halde tekrar okuduğumda daha detaylı okudum. Yine Demir Karadağa aşık oldum, asla fikrimi değiştirmedim, mesela bu zamana kadar egonun yakıştığı, en "Ego man and green flag gri erkek" Demir Karadağdır benim için. Helen Saralı benim için Hadesin tanrıçası, kızıl afeti Persephone'si olarak kalacak. Alini cimcime olarak, Ensarı yaralı ve gizemli, Yalını sadakati ile mukayese edilmez adam olması, Halitin Helene hem koruma, hem de arkadaş olmasını, Nikolası sadece "Really really şerefsiz" olması ile hatırlayacağım. 3.kitap da hem akıcıydı, hem merak uyandırıcıydı, aksiyon sahneleri bol-boldu, karakterler arası çekimler yine buram-buram hissediliyordu, olayların gidişatında asla boş yapılmamış, "Bu sahne olmasa da, olurdu", "Eee bu sahneye ne gerek vardı, gidişata hiçbir etkisi yok", gibi şübheye düşmedim, her olayın bir nedeni ve başka bir olaya bağlanması vardı. Ve tabi ki, karakter gelişimleri de güzel yansıtılmışdı, Alini, Ensarı, Demiri bu kitapta daha gelişmiş, kendilerinin yanlışlarını görüp aydınlandıklarını görüyoruz. Demirin psikoloqla seansını, Demirle Alinin geçmişini, Demirin aslında 5 yıldır, bir yerde hep Persephone'sini beklediğini öğrenmek çok huzurlu ve duygusal hissettirdi. Belki de, final kitabı olduğu için bazı komik, hatta
2026 Okuma Raporları
İnferno: Kanto IIIAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2025166 okunma