Öznuur.

Öznuur.
@kaplumbs
Haddimizi bilelim.
Ne kuruyorsa artık
Acaba insanın içini dışına çevirseler, vicdanıyla yalnız kaldığı zamanlar, kurduğu hayallerden çok daha iğrenç mi görünür gözüne?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam
İnsan her adımını mezardan uzaklaştırmak için atar, yine her adımda mezara bir adım daha yaklaşır.(Nitekim her nefesini hayatını uzatmak için alır. Yine her nefeste hayatından bir nefeslik zaman azalır.)
Sayfa 15·Kitabı okudu
Bana göre;
İştahlı, gözü herseye aç, doymak bilmez insanın iradesinin zayıf olduğunu düşünüyorum. Genellikle böyle kişiler narsist, öfkesini, duygularını kontrol edemeyen, kac yasinda olursa olsun kişiliği oluşmamış kişiler olur. (Kilolu insanlara hakaret değildir)
Namık Kemal
"Huz mâ safa da` mâ keder." Mutluluk vereni al, keder vereni bırak.