olmayanbiri

olmayanbiri
@karacamees
•Je vais mourir, oh ne me plaignez pas!*
"Bu kuru söz kalabalığı, sana dokunamadığım için. Seni kollarıma alıp uyuyabilseydim, bunca mürekkep şişede de durabilirdi."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben hayattaki tek aşkımdan vazgeçmedim mi? Kalbim hiç kırılmadı mı?"
"Hayatım boyunca," diye ağlıyor Bob, "neyi, ne diye yaptım, hiç bilmiyorum."
-"Göz yaşlarındaki parıltıyı görebilirdim eskiden. Mutluluktan akardı çünkü o zamanlar."-