Sebahattin Ali'nin Kürk mantolu Madonna'dan sonra okuduğum ikinci romanı ''içimizdeki şeytan'' okuma keyfi olarak Kürk mantolu Madonna'yı aratmadı.
Bitirir bitirmez bu incelemeyi yazdığım için henüz düşüncelerim demlenmedi. Fakat kitabı okumamış arkadaşlar için muhakkak okumalarını tavsiye ederim. Bir kitap insanın duygularına ulaşabiliyorsa bu yazarın gerçek başarısıdır. Teşekkürler Sabahattin Ali.