fazla laubaliliğe gerek yok

fazla laubaliliğe gerek yok
@karahindibaha

Esra Güneş

@esra3236
·
Freud Diyor ki..
"Itiraf edilmemiş hiçbir his asla ölmez.Bu böyledir.Bilinçaltı dediğimiz çöplük,tamamen ertelenmiş,bastırılmış hislerle doludur.Hepsi,orda öylece nefes alır ve bekler.En alakasız zamanı;rüyaları ve mutlu anları mesela.Söylemeli bekletmeden her şeyi,şu an.."
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?