Kış güzel şeydir. Tabiat yemişleri, mahsulleri, kuşları ve arı larıyla insanların saadeti için çalıştığı gün mevsimler ne gü zeldir! Çalışan bir insan için kış bir ılık su, yaz bir serin vantilatördür.
Kış saadetimizi tamamlamak için geliyor. Bahar, aşkımızı tazelemek için. Yaz, damarlarımızdaki çalışma arzusuna biraz tembellik, güneş ve kudret doldurmak için.
Kadınlar bu mahallede doğarlar, gene aynı mahallede fa kat bir başka sefil kulübede ölürlerdi. Erkekler bu mahallede doğarlardı ama, katiyen bu mahallede ölmezlerdi. Kimi hapis hanede, kimi bir duvar dibinde, bir cami avlusunda, ne bile yim başka yerlerde, kendi doğdukları yerden başka yerlerde ölürlerdi.