Bunda bir lakayıtlıktan ziyade, mukedderata sessiz bir mutabaat vardı.Mademki hiçbir şeyi değiştirmeye iktidarı yoktu,her şey evvelden çizilen bir yolda yürüyecekti,o halde aklı başımda bir insan,olanları tebessümle seyredip sırasını beklemeliydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke,zamanın bir kullanım kılavuzu olsa,insan hangi yaranın kaç günde iyileşeceğini
bilseydi.Kimi acılar onlarca yıl sürüyor,kimi acılarsa çelik gibi göğüslerde yumuşayıp kısa sürede iyileşebiliyordu.Her koşulda yaşananlar kırık cam parçasıyla içimize kazınıyordu.