Evet, alacagım var bayım. Kalbim. Sizde kalmış. Biliyorum, siz çalmadınız ama avuçlarınıza uçmuş işte yaramaz. Inanın ilk defa oluyor. Lütfen ona zarar vermeyin ve nazik davranın.
Umut. Umut et derler, umudun olsun derler. Umut bir seyi başarabilmenin ilacıdır derler ama umut çoğu zaman ölüm sebebidir. Umut Bazen insanı öldürür... Ne komik değil mi?