altsch

altsch
@karbnv21
İnsanlar falcılara giderler, çünkü kandırılmak isterler.
Reklam
Hayatta başarılı olmanın iki yolu olduğu söyleniyor: 1- Şanslı olmak; 2- Hile yapmak. Bense dayanıklı olmayı tercih ederim.
Gerçek acı, insanı yapay sevinçten daha çok canlandırır.
Büyüyünce de insanın gönül kırıklığı ağır basıyor, yine nefrete sıra gelmiyor.
Gerçi zamanla esnekleştim. Ulaşılması ve vazgeçilmesi en zor nimetin sükûnet olduğunu anladım galiba.
Reklam