altsch

altsch
@karbnv21
Bu dünyada hepimiz ceset kadar yalnızız.
Reklam
Sıfırla çarpılmış bir evren benimki. Ümitten gıcık kapan bir ben miyim ki?
Kendisiyle arasında bir yabancılık, mesafe bulunmayan kimse yoktur halbuki.
Bizim toplumda neden böyle zor temiz kalmak? Halbuki dünyanın en kolay işi. Demek ki düzen bozuk. Normal bir hayat sürmek isteyen kişi otomatikman haksızlığa uğruyor.
Bakın ne diyeceğim: Duygular geçersizdir. Çünkü hepsi geçici. Kalpler kolay yorulur ve çabucak bozulur.
Reklam