AbıHayat

AbıHayat
@karga_1
Karanlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır. Yıldızlar aydınlık fikirler gibi havada salkım salkım. Bu gece dağ başları kadar yalnızım. çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından, dudaklarımda eski bir mektep türküsü. Karanlıkta sana doğru uzanmış ellerim, gözlerim gözlerini arıyor durmadan. Nerdesin?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

AbıHayat

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
2021 6. kitabı
Maksim Gorki
8.5/10 · 34,4bin okunma
İnsan defalarca ölür ama herkes sonuncuyu hatırlar
Güzel olan her şey yarım kalır...
Bazen gözlerden yaş akmaz, Kalp ağlar sessizce, Sen sadece acısını hissedersin...