AbıHayat

AbıHayat
@karga_1
Siz birini çok sevmiş olabilirsiniz, hatta karşınızdaki insan da sizi çok sevmiş olabilir ama her şeye rağmen yapamamışsınızdır. Olmaz bazen, yaz mevsiminin ortasında yağmur yağar ve siz o pikniğe gidemezsiniz. Belki zorlanırsınız ama bu kez de her yeriniz çamur olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben sondum Sen ilkbahardın Tüm çiçekler gülüşüne yamandı
Müzik
Bazen sessiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur. -Tomris Uyar
Bir şeyleri saklamaya çalışıyoruz birbirimizden, Acılarımızı siper edinip İkide bir de gülümseyerek üstelik!
Sileto et spera (Sessiz ve umutlu ol)
Sayfa 218·Kitabı okudu