Ahlak duygusu, bizde var, onlarda yok.
-Emin misin?
İnsan, doğruyu yanlışı seçebildiğini öne sürer; gene de yanlışı yapar. Yanlış yapmayan bir yaratık, yanlışı bilip yine yapan insandan ahlaken aşağı mıdır, yukarı mı? Bu sorunun cevabı, kibirli kulaklara pek hoş gelmez.