Mart ayı güzellikler ayı sanırım. Bu kadar kısa bi romanda bu kadar ağlayacağımı kim tahmin edebilirdi? Zaten hangi romanda küçük çocuk, yaşlı kadın, hastalık, yalnızlık gibi temalar işlense göz pınarlarım hemen yaşlarım için hazırlanıyor. 10 yaş ve üzeri çocuklar da okuyabilsin diye çok çok yalın bir şekilde yazılmış. Çok tatlı ve üzücüydü. Mutlaka tavsiye ediyorum…
Bir kitap düşünün ki 3 karaktere aynı anda düştüm düştüm öldüm… Şu an kendimi üç sezon diziyi gece gündüz izlemiş bitirmişim de boşluğa düşmüşüm gibi hissediyorum.
Kitapta Hava, Su, Toprak ve Ateş krallıklarının lordlarından ve varislerinden bahsediliyor. Bu krallıklar da burçlara göre ayrılmış. Nova, sıradan bir dünyalı hayatı sürerken kendisini en yakın arkadaşı Ayzer’le birlikte Elemental’de bulur. Daha sonrasındaysa yıkılmış bir krallığın, lordunun olmadığı Su krallığının deli vârisi olduğunu öğrenir. İşte hikayemiz de böyle başlıyor. Kitapta romantik kısımlar da hayli çok, hatta ne ararsanız bulabilirsiniz :d Aşk, intikam, fantastik…
Sina’nın tatlılığına mı öleyim, Daren’ın sataşmalarına mı, Arın’ın asaletine mi… Amon bok yiyebilir. Tabi Kabil de.
Sonu çok iyi bitti, hem sinirlendim hem şoka girdim hem üzüldüm, duygu yüklüydü. İkinci kitabı da bir an önce okuyacağımx