Artık bu seriden bıktığımı itiraf ediyorum. Yani yedinci kitaba gerek var mıydı sayın yazar? Bu kitapta Anne yok denilecek kadar azdı. Çocukların hayatını okuduk durduk, bir de üstüne Mary Vance adlı gıcık, gudubet bi kız eklendi. Bana kalırsa bu kitapta yine çocuklardan kısımlar olarak devam edip serinin son kitabı olabilirdi. Sekizinci kitapta ne yazmış şimdiden merak ediyorum umarım daha da sıkılmadan biter.
Yeni mi yeni minik mi minik karakterlerimiz geldiiii :) Yani bu kadar fazla olmalarını beklemiyordum açıkçası hahahaha. Çok güzel bi pembe dizi gibiydi su gibi okudum kitabı. En çok etkilendiğimse Tanrı’yla pazarlık eden miniğimiz oldu.