Yazarın kalemine sağlık 2.kitap yine çok güzel okurken çok şaşırdığım olaylar oldu çok sinir olduğum bir kadın karakter oldu ama kim olduğunu söylemeyeceğim spoiler falan olmasın
Çokk güzel bir kitaptı 1 günde bitirdim kesinlikle tavsiye ediyorum Toplam 3 kitaptan olusuyormus hepsini okumayı planlıyorum aslaa böyle bir ters köşe beklemiyordum okuması çok keyifliydi
Kendimi veronika ya benzetiyorum.Bu kitap benim okumam için yazılmış gibi Adımı Veronika yapmalıyım.Kesinlikle okumanız gereken bir kitap. Eduard ı ne zaman bulacağım acaba