esra kaya

esra kaya
@kayaesraa
“Mazbut bir hayat ,sağlam bir ahlak ve bol bol sevgi .”
Bir kitap okudum seni buldum … Ölmek buysa eğer ben yeniden doğdum .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En kara gökyüzünde tepede ışıldayan bir yıldız ,en derin gecede pırıl pırıl yanan bir mum vardır . Asla umutsuzluğa kapılma.
Yüreğinde , yakınlık hissinin olması gereken yerde , muazzam bir yalnızlık vardı
Ev , yokluğunuzun hissedildiği yerdir …
Dövmelerimiz çoğu evlilikten daha uzun süre dayanır .