Nasıl olsa ölüm var,
hiç yaşamayalım, der gibi... Oysa ölümü bilerek yaşarız, ayrılığı bilerek severiz. ayrılık da sevdadandır çünkü.🌾
youtu.be/A31zJ4z6K38
Tenhalığı seviyorum, sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları, sakin mekânları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve de sınırlarımı.
Bir mavi kuş var yüreğimde
çıkmaya can atan
ama zekiyim, sadece
geceleri izin veriyorum çıkmasına,
herkes yattıktan sonra.
orada olduğunu biliyorum, derim
ona, kederlenme
artık.
sonra yerine koyarım yine
ama hafifçe öter
tamamen ölmesine de izin
vermiyorum
ve birlikte uyuyoruz
gizli antlaşmamızla
ve insanı ağlatacak kadar
güzel, ama ben
ağlamam, ya
siz?
#charlesbukowski