Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
Nasıl olsa ölüm var, hiç yaşamayalım, der gibi... Oysa ölümü bilerek yaşarız, ayrılığı bilerek severiz. ayrılık da sevdadandır çünkü.🌾 youtu.be/A31zJ4z6K38
Müzik
Reklam
Tanıyamıyorum kendimi Bi' şekilde seni özlerken buluyoum Bakarken öyle bazen uzaklara Uzaklarda çizili anılarım
"Cenaze töreni ölenler için değil geride kalanlar içindir."
1000Kitap
Tenhalığı seviyorum, sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları, sakin mekânları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve de sınırlarımı.
Bir mavi kuş var yüreğimde çıkmaya can atan ama zekiyim, sadece geceleri izin veriyorum çıkmasına, herkes yattıktan sonra. orada olduğunu biliyorum, derim ona, kederlenme artık. sonra yerine koyarım yine ama hafifçe öter tamamen ölmesine de izin vermiyorum ve birlikte uyuyoruz gizli antlaşmamızla ve insanı ağlatacak kadar güzel, ama ben ağlamam, ya siz? #charlesbukowski
Edebiyat
Reklam