Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
Yorgunum, stresliyim, incindim, ama iyiyim
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım..."
1000Kitap
Yoruluyor insan bir saatten sonra.
Edebiyat
Bekleyesim var, geleceğin var mı?
Edebiyat
Oğuzcuğumun doğum günü.
Her şeye yeniden başlamak mümkün değildi. İstesem de mümkün değildi. Nerede kaldığımı unuttuğuma göre, baştan başlamak için de birtakım yetenekler gerekliydi; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela. Yeni bir dil öğrenebilmek için, hiç dil bilmemek gerekliydi. #oguzatay
Edebiyat