Nurcan

Nurcan
@kayra85
gitmek benim evim
Madem doğdun, yaşayacaksın! Ne kadar acı çeksen de, ne kadar kendinden nefret etsen de, nefes almaya, uyanmaya devam edeceksin. Çünkü insansın. Doğal değilsin. Doğanın üstündesin! Dünyanın Tanrısı sensin!
Sayfa 558·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Polyanna, benim yanımda eroinman bir orospu kadar umutsuz kalırdı!
Sayfa 506·Kitabı okudu
Yarın, bugünü yaşanılabilir hale getiriyordu. Kendimizi bir binanın tepesinden hep beraber boşluğa bırakmayışımızın tek nedeni yarındı! Lotonun çıkma ihtimalini, âşık olunacak insanla tanışma ihtimalini, sonsuz mutluluk ihtimalini içinde barındıran o sihirli sözcük: yarın. Gelecek iyi bir sermayeydi. Yaşadığımız sürece bitmeyen bir anapara gibi. Gelecek zamanda çekilmiş fiiller kulağa çok tatlı bir melodi yayıyordu.
Sayfa 474·Kitabı okudu
Hayata Dair
Kendimde duyduğum nefretin seviyesi ölçülse, elbet bir madalya olurdu boynumda.
Sayfa 449·Kitabı okudu