Kazım emre göktaş

Kazım emre göktaş
@kazim0
Yaşamak görevdir bu yangın yerinde...
Öğrenci
Doktora
Adana/Kahramanmaraş
Seyhan, 7 Mart 1999
4 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
“Adını hatırlayan son kişi de öldüğünde, hiç doğmamış gibi olacaksın.”
Reklam
"Yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci sahneye fırlayıp Romeo'nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır. Sonunda geminin batacağı bilindiği halde Titanic defalarca izlenmiştir. Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan, hayattan hiçbir tat alamazsın. Çünkü Romeo ölmeli, Titanic batmalı ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı."
Ama eğer bir koyun o çiçeği yerse, bu o kişi için tüm yıldızların bir anda sönmesi demektir.
Hiç insan öldürmediği halde,bir katilden çok daha cani insanlar gördüm...Umudumuzu öldürenleri gördüm.