Ömer bίп el-Hattab (R.aпh)
Şöyle demίştίr: “Allah'ιп düşmaпlarιпιп bayramlarιпdaп (yaпί yιlbaşι κutlamaktaп) saκιпιпιz!” |•Beyhâκί Süпeп-ί Kūbra•|
Abdullah ibn Ömer (رضي الله عنه ) dedi ki: "İnsanlar güzel görseler de bütün bid'atler sapıklıktır." 📘İbni Batta el-Ukberî,el-İbane el-Kûbra, 205.
Din