"Biz insanlar dünyadaki canlıların yüzde birini bile oluşturmuyoruz fakat bu halimizle, hayvanların yüzde seksenini, bitkilerin yarısını yok etmişiz! Bu gerçekle nasıl yüzleşeceğiz? Dünyaya farklı bir gözle bakmamızın, sizce de zamanı gelmedi mi?"
Hiçbir güç kaynağı ya da fikir kafa tutulamayacak kadar büyük değildir. Büyük teknoloji şirketleri güçlerinin zaptedilemez olduğuna, değişim için savaşmanın nafile olduğuna inanmamızı istiyorlar. Nihayetinde yıkılıp giden diğer güçler kadar kırılgan aslında bu şirketler de.