Kübra ERAT

Kübra ERAT
Alıntılarım benim değil yazarların fikir ve hisleridir.
Yalnız biz saadeti, hatta icap ederse zorla almasını bilelim.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Mektup
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan alıştığı, güzel bulduğu, kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Mektup
Senden ayrı, senden uzak bulunurken benden nasıl neşeli şeyler istiyorsun?
Sayfa 25·Kitabı okudu
Mektup
Ben son zamanlarda her şeyden ümidimi kesmiş, kendimi gülen, oynayan hayattan ayırarak birkaç kitabın arasına atmış bulunuyordum. Sen bu karanlık ömrün içine bir sevinç ışığı gibi, kurumaya yüz tutan ekinlere can veren nisan yağmuru gibi birdenbire geldin.(...) Şimdi ömrümün tek gayesi var: bir gün evvel sana kavuşmak, seni kollarımın arasına almak, güzel, temiz yüzüne saatlerce, senelerce hiç doymadan bakmak. Ancak o zaman tam neşeli, senin istediğin gibi neşeli olabileceğim.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Mektup
Doğrusu, dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım. Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence… Bilmem sen ne dersin…
Sayfa 21·Kitabı okudu
Mektup