Kitabin ismi insanda merak uyandırıyor bende bu sebeple okumaya başladım. Başları zorlarsak bu kitap okunur moddaydi ama ortalara gelince kitap iyice kendini dağıttı faydasız kelime birikintisine dönüştü. Kitabı bitirdim mi evet bazı yerleri atlayarak okudum, yarım kalsın istemedim .
Ama sizlere kesinlikle tavsiye etmiyorum kitabın ismine aldanmayın vaktinize yazık olur .
Kalbiniz her kırıldığında bunu kutlayın ve tadını çıkarın.
Işık, ancak kalbiniz kırık olduğunda içeri sızabilir. Acıyı bizzat çekmeden başkalarının nasıl acı çektiklerini bilemezsiniz. Bir başkasının duygularını anlayabilmeyi böyle öğrenirsiniz. Bunlar, birisinin ruhun penceresi olan gözünüze bakıp karakter, bilgelik, merhamet ve incelik gördüğü anlardır. Kırık bir kalp deneyiminden sonra dünyaya karşı daha güzel ve daha çekici hale gelirsiniz.