• unique •

• unique •
@kdockd
Yaşamımızın bittiği yerde, her şey biter. Yaşamın yararlılığı onun uzunluğunda değil, kullanımındadır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer hiçbir şeyden daha az şey varsa, ölüm hiçten daha az korkutucudur.
Kaç yüzyıldan beridir kralların, cumhuriyetlerin ve imparatorların kişisel olarak oynadıkları (oyunlar) ve şu koca evrenin bir tiyatro hizmeti görmesi komedi değil midir?
Tanrı bizi yaşamanın ölümden daha beter olduğu duruma soktuğu zaman, gitmemize izin veriyor.
Ruhun amacı olmayınca, kendini yitiriyor, çünkü deniyor, her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktır.