belgin

eskiden olsaydı,tuzlu düşler anımsardım ağzımda eriyip yok olan tadını güneşin teninde dokundukça bıçak sırtı bir nefeste susan felç olan sözleri hatırlardım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kalbim demir masanın küfü,örtünün yırtığı camın kırığı,patlayan freni hayatımın...
aklıma suyun intiharı geliyordu hep,şelale deyince divaneliğe söylüyordum
kalbim ölü mevsimler gibisin bir şeyin görünmeyen iyi yanları gibi
anı olacak bir şeyim yok her şeyin dünündeyim...