belgin

İlerdeki güzel günler beni görmeyecek onlar bari selam yollasınlar geberiyorum kederden
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes kendi zayıflıklarını bildiği için kimse bir diğerine güvenmez.

belgin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·157 syf.·
25 saatte okudu
·
2018 34. kitabı
Deniz Gezgin
8.2/10 · 5,7bin okunma
Ömrün tek bir çizgi üstünde sağa sola sapmadan öylece dosdoğru gidecek sanırken sen,koca hayat en olmadık anda karşına dikenli bir gonca gül çıkarıyor;ya çizgiyi bozmayacak ama etini çizdireceksin ya da kendine bir yamuk çizip oradan gideceksin...
mutluluk gelip geçen bir hissiyattı şüphesiz;anlık bir duygu...