Büşra

Büşra
@kedilliokur
Öğrenci
İstanbul
26 Ekim 2000
172 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Ne acı, kaybetmek için sahiplik! Ölümlüyü sevmek, ne korkulu iş!... Hayat mı, püf desem kopacak iplik, Çıkmaz sokaklarda varılmaz gidiş."
Reklam
"Sanma bir gün geçer bu karanlıklar, Gecenin ardında yine gece var.."
"Kavuşmak nasıl olmaz, mademki ayrılık var?"
"..Ölen ölüyor bense ölümü yaşıyorum!"
"Yaşamak zor, ölmek zor, erişmekse zor mu zor.."