Bihter

Bihter
@kedimariaaaa
Tarih, dilbilim, sanat... Trilingual- Türkçe dili, Русский язык + English language. Bitti ferahlatan yağmur, baharın tatlı ılığı, yeşeren dalların râhiyası, söndü ışık...
Baylar, anlayacağınız, en iyisi hiçbir şey yapmamaktır! Bilinçli bir durağanlığa bırakmaktır kendini, iyi olan budur işte! Öyleyse, Yaşasın yeraltı!
Sayfa 46·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama ne var biliyor musunuz: Bizim yeraltı insanını dizginde tutmak gerektiği inancındayım. Yeraltında kırk yıl sesini çıkarmadan oturur da, yeryüzüne çıkınca konuşur, konuşur, konuşur...
Sayfa 46·Kitabı okudu
Öyle ya, belki yalnızca mutluluğu sevmiyordur insan? Belki aynı ölçüde acıyı da seviyordur? ... Ayrıca , insan kimi zaman acıyı çok, tutkuya varan bir sevgiyle arzular. Gerçektir bu.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Ama insanoğlu hercai gönüllü, yakışıksız bir yaratıktır ve tek istediği de hedefin kendisi değil, ona varmak çabasıdır.
Sayfa 42·Kitabı okudu
İnsanoğlu yaratmayı ve yol açmayı sever, kuşku edilemez bundan. Peki neden aynı zamanda yıkmayı, kargaşayı da sever?
Sayfa 41·Kitabı okudu