snmsla

snmsla
@kedimia_
"Ben ölseydim o belki ağlardı ama o ağlasaydı ben ölürdüm."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ben hayatta kalmak için kendi gururunu öldüren bir kızım"
"O, seni istiyor, ve ben, seni ona asla vermem."
"Bir gece, Gecede bir uyku... Uykunun içinde ben... Uyuyorum, Uykudayım, Yanımda sen."
"Bir sonbahardır sesin, içimde ne var ne yok hasta eder kendine."