Şuheda Yılmaz

Doğrusu, dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım. Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence. Bilmem sen ne dersin.
Sayfa 21 - YKY·Kitabı okudu
Mektup
Reklam
Sen en fena resimde bile güzelsin Aliye. Sen her zaman herkesten güzelsin.
Sayfa 21 - YKY·Kitabı okudu
Mektup
Bundan sonra, senin tatlı arkadaşlığının bana daha az meyus, daha neşeli yazılar yazdıracağını sanıyorum.
Sayfa 15 - YKY·Kitabı okudu
Mektup
Ne derlerse desinler, biz kalbimizin ve kafamızın doğru bulduğu şeyleri etrafın ne dediğine bakmadan yapmalıyız.
Sayfa 11 - YKY·Kitabı okudu
Mektup
Ben kendim iyi insan olmayı isterim, fakat kötü olanlara da hayretle bakmam.
Sayfa 11 - YKY·Kitabı okudu
Mektup
Reklam